מאלף כלבים במרכז

מחפשים מאלף כלבים במרכז?

אילוף כלבים הוא חלק מכריע בטיפוח כלב מתנהג ושמח. במרכז הכלבים המוערך שלנו בבית נחמיה, ישראל, אנו מתמחים במגוון שירותי אילוף הנותנים מענה לגורים ולכלבים בוגרים כאחד.

בהובלת דורית דמבין, מומחית להתנהגות בעלי חיים עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, ומיכאל, המאמן הראשי של יחידת העוקץ (יחידת הכלבים של צה"ל), הצוות שלנו מציע מגוון רחב של תוכניות אימונים. מאילוף בסיסי ועד לאילוף כלבי הגנה, אנו מבטיחים שכלבכם יקבל את הטיפול והאימונים הטובים ביותר שיש.

המאמנים המומחים שלנו
הבסיס של תוכניות ההדרכה שלנו הוא המומחיות יוצאת הדופן של המאמנים שלנו. דורית דמבין מביאה למעלה משלושה עשורים ניסיון בהתנהגות בעלי חיים, מה שהופך אותה לאוטוריטה מובילה בתחום. הגישה החמלה והתובנות שלה לאילוף מבטיחה שכל כלב יקבל תשומת לב וטיפול אישיים.

למייקל, המאלף הראשי שלנו, ניסיון רב באילוף כלבים בסביבות עתירות סיכון כמאמן הראשי לשעבר של יחידת העוקץ. השיטות הממושמעות והגישה האסטרטגית שלו לאימון הופכות אותו לנכס יקר מפז לצוות שלנו. דורית ומיכאל מעניקים יחד תכניות אילוף מקיפות הנותנות מענה לצרכיו של כל כלב.

השירותים שלנו
אימון בסיסי
תוכנית האילוף הבסיסית שלנו נועדה ללמד פקודות והתנהגויות חיוניות. תוכנית זו כוללת פקודות כמו לשבת, להישאר, לבוא ולעקב, מה שמבטיח שהכלב שלך הוא מנומס וצייתן. באמצעות טכניקות חיזוק חיוביות, אנו יוצרים סביבת למידה חיובית עבור הכלב שלך.

אימון מתקדם
עבור כלבים שסיימו אילוף בסיסי, תוכנית האילוף המתקדמת שלנו מציעה פקודות והתנהגויות מורכבות יותר. תוכנית זו כוללת פעילויות כגון אימוני זריזות, צייתנות מתקדמת ואימונים ללא רצועה. המטרה שלנו היא לאתגר את הכלב שלכם ולעזור לו למצות את מלוא הפוטנציאל שלו.

אילוף גורים
תוכנית אילוף הגורים שלנו מתמקדת בסוציאליזציה מוקדמת, פקודות בסיסיות ואילוף בית. אנו מטפלים בבעיות נפוצות של גורים כמו נשיכה, לעיסה ונביחות, ומבטיחים שהגור שלך יגדל לכלב בוגר שמתנהג היטב. אילוף מוקדם מניח את הבסיס לכלב שמח ומותאם היטב.

אילוף כלבי שמירה
אילוף כלבי שמירה הוא אחת מההתמחויות שלנו. תוכנית זו מלמדת כלבים להגן על הטריטוריה שלהם ולהגיב לאיומים פוטנציאליים. המאמנים שלנו מבטיחים שהכלב שלך יהיה גם בן לוויה נאמן וגם שומר אמין. אילוף כלבי שמירה הוא אידיאלי עבור אלה המחפשים ביטחון נוסף עבור בתיהם או עסקיהם.

אילוף כלבי הגנה
אילוף כלבי הגנה משלב אלמנטים של אילוף שמירה והתקפה. תוכנית זו מיועדת לכלבים שצריכים לספק הגנה אישית לבעליהם. המאמנים שלנו מלמדים כלבים להגן על המטפלים שלהם מפני איומים פוטנציאליים תוך שמירה על צייתנות וניהול.

הכנה לתערוכות
הכנת כלב לתערוכות דורשת הכשרה מיוחדת. תוכנית ההכנה למופע שלנו מכסה את כל ההיבטים של אימוני המופע, מהליכה ועמידה ועד להתנהגות בזירה. המאמנים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך ועם הכלב שלך כדי להבטיח ששניכם מוכנים לסביבה התחרותית של תערוכות כלבים.

במרכז שלנו לטיפוח כלבים בבית נחמיה, אנו דוגלים במתן שירותי אילוף כלבים באיכות הגבוהה ביותר. בין אם אתה זקוק לאילוף צייתנות בסיסי, אילוף מתקדם, אילוף כלבי שמירה או הכנה למופעים, המאמנים המומחים שלנו כאן כדי לעזור. צור קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו וכיצד נוכל לסייע לך באילוף הכלב שלך. בקרו באתר שלנו בכתובת https://www.canecorso.co.il/ או פנו אלינו בדוא"ל בכתובת [email protected] או התקשרו אלינו למספר 0522503526 ו-0522733303. תנו לנו לעזור לכם לבנות קשר חזק יותר עם הכלב שלכם באמצעות אפקטיביות והכשרה מקצועית.

קבוצת נוער בסיכון עם כלבי טיפול במהלך סדנה.

טיפול בנוער בסיכון באמצעות כלבים – גישות טיפול באמצעות כלבים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים: טיפול בנוער בסיכון באמצעות כלבים

טיפול בנוער בסיכון באמצעות כלבים – גישות טיפול באמצעות כלבים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים: טיפול בנוער בסיכון באמצעות כלבים הטיפול באמצעות כלבים נעשה פופולרי ומוכר

קרא עוד »
דילוג לתוכן